Monday, June 24, 2013

10 fakte qe 2PAC eshte akoma gjalle !! (video)

E premte 13 është një ditë shumë e dyshimtë.
Kurrë nuk ka pasur ndonjë fotografi lëshuar nga Tupac në spital.
Në këngën “Life Goes On”, raps Tupac rreth funeralin e tij.
Shoferi i makinës në të cilën Tupac ishte hipur, Suge Knight (prodhuesi ekzekutiv i Rekordeve radhën e vdekjes), nuk kanë treguar për pyetje në lidhje me të shtënat.
Video “Unë nuk është i çmendur në Cha” u lirua vetëm pak ditë pas vdekjes së tij. “Unë nuk është i çmendur në Cha” është pista 13 në album të gjithë sytë mbi mua. Video tregon Tupac si një engjëll në qiell. Në video, Tupac u qëllua pas largimit një teatër me një mik, i cili është shumë i ngjashëm me mënyrën se si ai u qëllua në jetën reale. Interesant, Tupac vdes në video e tij të fundit të lëshuar nën emrin “Tupac”. Video e tij të ri “Toss It Up” nga albumi i ri u lirua nën emrin “Makaveli”.
Video e dytë që do të dalë nga Makaveli emrin është “To Live and Die in LA” Por si mund ata të xhiruar videon e dytë, kur ai është i “vdekur”. A jeni të vërtetë mendoni se video u qëllua 4 muaj më parë, përsëri në gusht të ’96? Mendoni se ajo.
Në “Mari” Tungjatjeta videove lëshuar nën emrin Makaveli, nuk është një gur varri që thotë Makaveli. Por varri është plasaritur dhe ka një vrimë të drejtë në frontin e tij, inferring se Makaveli u ngrit nga të vdekurit.
Një shtënat përfshirë Snoop Dogg t’u dukur ndodhur në afërsi të lirimit të tij doggystyle album. Qitje bërë Snoop duken më “të vërtetë” dhe tregoi tifozëve të tij se ai me të vërtetë ishte një gangsta. Qitje dha respektojnë, sepse të gjithë që blenë albumin e tij të besuar atë që ai ishte duke folur rreth. Brenda një jave për lirimin e saj, doggystyle shkoi platnium. Snoop është nënshkruar me etiketë të njëjtë si Tupac cila është Records Row Vdekja. Në dhjetor të vitit ’96, album të ri Tupac shkoi platin.
Në intervistat e para të shtënave, Tupac folur rreth asaj se si ai donte për të ndaluar dhe duke qenë një seancë gangsta dhe për të marrë jashtë qendër të vëmendjes. Çfarë është mënyra e vetme Tupac mund completly shpëtuar vëmendjen e mediave? (Përgjigje:. Nëse publiku mendoi se ai ishte i vdekur)
Nuk ka të dyshuar për të shtënat.
Shtypi nuk do të ishte lejuar në funeral, por pastaj funeralit u anulua për arsye të panjohura.
Tupac gjithmonë veshur një jelek antiplumb, ska rëndësi se ku ai shkoi. Pse nuk i veshin atë për një ngjarje shumë të publik si një luftë Tyson? (Sepse ai donte për ta bërë atë të duket si ai mund të jetë qëlluar.)
Në shumicën e këngëve të tij ai flet për të varrosur, kështu që pse ai u dogj thuhet ditë pasi ai “vdiq”? Dhe që kur ata djeg dikë ditë pas vdekjes së pa një autopsi? Për më tepër, ajo është e paligjshme për të varrosur dikë që ka vrarë pa një autopsi.
Albumi i ri Tupac lëshuar në nëntor 5, dhe ishte menduar fillimisht të jetë një nga 6 këngët e PE, por u zgjeruar më pas në një album të plotë gjatësi prej 12 këngëve.
Alias ​​Tupac është Makaveli. Megjithëse drejtshkrimi është e ndryshme, Makiaveli ishte një filozof shekullit të 16 italian që mbrojti skenë e vdekjes së dikujt në mënyrë që të shmangen armiqtë e dikujt dhe për të fituar pushtetin.
Në Discourses Machiavelli e librit mbi dhjetë librat e parë të Titit Livy, në 2 XIII Librit kreut ai thotë se “një princ i cili dëshiron të arrijë gjëra të mëdha duhet të mësojnë për të mashtruar”. Kjo është ideja kryesore Makiaveli dhe është lidhja mes Tupac dhe shkrimet e Machiavelli.
Titulli i albumit të ri nga Makaveli (Tupac) është Teoria 7 ditë. Ai u qëllua më 7 shtator, dhe mbijetoi në 7, 8, 9, 10, 11, 12, dhe “vdiq” 13 të. Prandaj titullin Teoria 7 ditë.
Albumi i Tupac-së të gjithë sytë mbi mua u lirua më Feb.13, 1996. Tupac “vdiq” në Sept.13, 1996. Kjo është krejt një rastësi që të dy janë saktësisht datat 7 muaj larg.
Tupac zyrtarisht vdiq në 4:03 PM. 4 +3 = 7 Gjithashtu ai “vdiq” në një moshë prej 25 vjetësh. 2 +5 = 7 Duket sikur shtatë është numri Tupac-së.
Nuk ka asgjë në album të ri që thotë se Tupac RIP 1971-1996. A nuk do të kishte kuptim për të përfshirë diçka të tillë në albumin e parë pas “vdekjes” së tij? E vetmja gjë që është përmendur “EXIT Tupac Makaveli ENTER”.
Producent ekzekutiv i Teorisë 7 ditë, të listuara si në broshurë CD e albumit, është Simon (i cili është një prodhues i panjohur më parë në industrinë e muzikës rap). Në Bibël, Simon ishte një apostull i Jezusit. Simon ishte një nga dëshmitarët e parë të Ngjalljes listuara nga Shën Pali (I Kor 15:. 5). Mund Simon jetë një referencë për Suge Knight (prodhuesi ekzekutiv i regjistrave dënuara me vdekje)? Simon Pjetri u emërtua “, shkëmb” (Gjoni 01:42).
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aMnviAlvg9sNë Veteran Richie Rich s album i kalitur, i cili u lirua në të njëjtën ditë si teoria 7 ditë, në këngën “* N ggas Done Changed”, e cila është një duet me Tupac, Tupac thotë se këngët e mëposhtme: “Unë kam qenë i qëlluar dhe vrarë, nuk mund të ju tregojnë se si ka ndodhur fjalë për fjalë / por besoj se miri n * ggas ‘gonna të merrni atë që ata meritojnë. ” Kjo frazë nënkupton se Tupac di se ai do të jetë i vdekur kur albumi i Richie të pasurit është liruar.
Në “Botën e njeriut të bardhë” (e Tupac) Makaveli e këngë në albumin e teorisë 7 ditë, ai thotë se “Ne nuk është kurrë gonna të ecin jashtë këtë planet përveç ya’ll zgjedhin për të.” A ai ka zgjedhur që të ecin jashtë planetit duke dredhuar vdekjen e tij?
Në këngë Tupac-së “Ambitionz az a Ridah” ​​në album të gjithë sytë mbi mua, ai thotë se “Shpërthimi mua, por ata nuk mbarojnë, nuk zvogëlon kompetencat e mia kështu që tani unë jam kthyer të jetë një kërcënim * muthaf ckin ‘, ata frikacakë thats pse ata u përpoqën për të ngritur më lart, kishte b * tch * ss * n ggas në ekipin tim në mënyrë të vërtetë ata lagësht mua, por unë jam BACK reincarnated. ” Kjo nënkupton se Tupac është reincarnated si Makaveli.
Në “Jeta e një Outlaw” Tupac s këngë në albumin Theory 7 ditë, ai thotë: “Të gjithë për famë rrugë se si të menaxhohet, për të planifikuar sh * t, 6 muaj më parë për atë që komplotuan, miratuar për të shkuar në swole dhe tani kam marrë atë “, jeta e një dëbuar. Kjo nënkupton se Tupac është planifikuar “vdekjen” e tij në paraprakisht dhe tani ai është duke shijuar suksesin e planit të tij.
Në këngën Tupac është “Made ******” nga Soundtrack Supercop, ai thotë se “F * ck Five gjithë ata që nuk e kuptojnë komplot time për të marrë të pasur … Outlaw në varr, një muthaf * ckin ‘bëhen ***** Unë kam një plan për të marrë të pasur. Merrni foton time. ” Edhe një herë ai përmend “planin” e tij për të marrë të pasur.
Në Sallën E-40 e album të lojës në këngën “Million Dollar Spot”, e cila është një duet me Tupac, Tupac thotë: “Tifozët nuk mund ta kuptojnë zhargon geto time, kështu që unë shmangen dhe komplot dhe të planifikojnë një jetë e gjërave më të mira .. .. ” Edhe një herë Tupac përmend “planin” e tij.
Në këngën Tupac s “nuk është e vështirë 2 Gjej” në album të gjithë sytë mbi mua, ai thotë: “Kam dëgjuar thashetheme kam vdekur, i vrarë në gjak të ftohtë, pictures tramatized e mua në shtetet e mia të fundit, ju e dini momma cryed, por që ishte fiction, disa frikacak mori historia përdredhur. ” Duket sikur Tupac parathënë të ardhmen.
Scarface s këngë “buzeqeshjes”, e cila është një duet me Tupac, u regjistruar gjoja në shtator të ’96, para Tupac u “shtënë”. Por video për këngën u lirua në maj të ’97 dhe Video përshkruan rapping Tupac, ndërsa ai duket të jetë kryqëzuar. Në fund të video, Tupac bie off kryqin dhe qëndron deri … e cila është një tjetër imazh i ringjalljen. Kah fundi i video, ai bëhet pak më e qartë se Tupac është portretizuar në fakt nga një look-njësoj. Unë ende pyes veten, nëse ai është me të vërtetë i vdekur, atëherë pse ata mbajnë të bërë të gjithë në mënyrë të dyshimtë?
Në video për “Pyes veten nëse Heaven Got një geto” qytet që mbahet në quhet Rukahs. “Rukahs” shkruar prapa është “Shakur”. Dhoma ai shkon në me vajzën është numri 7 dhoma. Ora në sfond në fund është në 4:03 … Në të njëjtën kohë ai zyrtarisht vdiq. Më shumë sende qesharake nga prodhuesit video. Pyetja ime ende mbetet, pse?
Në “No More Pain” Tupac e këngë në albumin e gjithë sytë mbi mua, ai thotë: “Një zemër e një ushtari me trurin për të mësuar një komb të tërë.” Mund të jetë kjo një referencë për Machievelli apo Jezusit?
Në kopertinën e Teorisë 7 ditë, nuk është një foto e Tupac u kryqëzua. Kjo përshtatet me idenë se Tupac “vdiq” kështu që ai mund të reincarnated si Makaveli. Në foto, janë pesë vrima plumbash. Interesant, Tupac ishte “qëlluar” 5 herë.
Dëshmitari i vetëm për të shtënat, Yafeu Fula, u gjet qëllua për vdekje në 10 nëntor në një korridor të një pallati në Lindor Orange, NJ. Hmm … tani askush nuk do të marrë ndonjë informacion prej tij.
Pas të shtënave të B.I.G. famëkeqë on Mar 9, 1997 lejtnant Wayne Petersen i ndarjes së vrasjeve së Departamentit Las Vegas Policisë i cili ka qenë hetues vrasjen e supozuar Shakur tha, “Para dje, unë kurrë nuk e kishte dëgjuar edhe nga Notorious BIG Nuk ka asnjë lidhje mes të dy vrasjeve. Ne mendojmë se lidhja është vetëm në mendjet e mediave. media dëshiron të lidhë dy. ” Nëse jeni pyetur askënd që e di asgjë në lidhje me rastin e Tupac, ata do të thonë diçka në lidhje me rivalitetin mes Biggie Tupac dhe. Si do Las Vegas policia ndonjëherë zgjidhur rastin në qoftë se ata nuk e dinë bazat? Përgjigja është se ata nuk do të. C’mon guys, se është shumë prekës.
Sipas Roger mikun tim, si dhe burime të tjera të shumta, në tre sekonda e parë të teorisë 7 ditë, fjalët “Suge qëlluar mua” janë folur shumë me zë të ulët. Check it out për veten tuaj, por që sigurisht është e dyshimtë dhe ajo duhet të thotë diçka.
Në këngën “Thug Luv”, e cila është një duet me Tupac në Arti dyfishtë Bone Thugs-N-Harmony e CD Of War pasi Tupac thotë “n whuz Poppin ‘* gga”, Bone Bizzy mund të dëgjohet duke thënë se “Ai është Gjallë Ai është gjallë Ai është i gjallë “në sfond.
Gjatë një interviste, një korrespondent ABC pyeti Suge Knight, “Nëse ju e dinte që vrau Tupac, do të ju tregoni policisë?”. Suge u përgjigj: “Absolutisht jo.”
Më 25 nëntor 1997 një i ri 2 Pac album do të jetë lëshuar në Records Jive quajtura RU Still Down. Ajo është duke u lëshuar nën emrin “2 Pac” jo “Makaveli”. Kjo nënkupton shumë gjëra … do të thotë kjo se “2 pac” është kthyer?
Unë kam dëgjuar se ka një “re” Artisti quajtur “Blac Haze”. Kënga që kam dëgjuar prej tyre është quajtur “Let Me Holla Në Cha”.
Në “qiell” Gotta Ghetto video, targë e makinës që ai merr në me njeriun më të vjetër lexon “61.671″. Një tjetër dukuri e dukshme e numrit shtatë dhe shumën e shtatë (6 +1).
Kjo vjen nga Mike Frankel: Nëse ju korrigjoj letra në album titullin “Makaveli Killuminati Don Teoria 7DAY” Ju mund të bëni fjalia “Ok për më shkurt 7 u mendoj se jam i vdekur por unë jam me të vërtetë i gjallë”. Mike shpjegon “7 do të thotë ditën e 7, pasi ai u qëllua, ai gjoja vdiq, por është me të vërtetë i gjallë.” Kjo është mjaft e mahnitshme, provoni atë për veten tuaj.
A nuk është e gjitha kjo të tingëllojë si një shumë pak qesharake, edhe pse nuk ka asnjë fakt që i bën të veçantë teoria ime e vlefshme, nuk ka asgjë padyshim mohon atë, por të gjitha shton deri në diçka, nuk duhet të jetë diçka qesharake ndodh. A nuk mendoni?
33

0 comments:

Post a Comment